Ogłoszenie: Regulamin forum
Regulamin Forum – Północny Regiment

Korzystając z forum jesteś zobowiązany przestrzegać następujących zasad regulaminu:
• Zakaz spamowania ( przesyłania niechcianych lub niepotrzebnych wiadomości nie mających związku z tematem ).
• zakaz rozpoczynania i prowadzenia kłótni.
• Zakaz pisania nie na temat (OT Off-Topic).
• Zakaz pisania kilku postów pod rząd.
• Zakaz pisania wiadomości wielkimi literami ( Ten przywilej przysługuje tylko i wyłącznie Moderatorom i Administratorowi forum )
• Zakaz używania koloru czerwonego do podkreślenia czcionki czy do zmiany koloru czcionki ( Ten przywilej przysługuje tylko i wyłącznie Moderatorom i Administratorowi forum )
• Zakaz pisania naprzemiennie wielkich i małych liter.
• Zakaz podawania w poście danych osobowych, bez zgody osoby która jest właścicielem tych danych.
• Należy odnosić się do innych użytkowników forum z szacunkiem.
• Nakaz używania opcji „Szukaj” przed zadaniem pytania !!
• Nakaz stosowania zasad poprawnej ortografii Polskiej (używanie polskich liter i znaków)
• Nakaz używania emotikon z rozwagą ( Dla urozmaicenia pisanej treści, ale bez przesady )
• Przy zakładaniu nowych wątków na forum należy dobrać odpowiedni dział do tematu zakładanego wątku.
• Na Forum nie umieszczamy komentarzy lub odnośników (linków) do stron internetowych, które naruszają prawo, w szczególności: zawierają treści pornograficzne, propagują narkotyki i inne środki odurzające, przyczyniają się do łamania praw autorskich, obrażają osoby publiczne lub zawierają informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby.
• Każda osoba zarejestrowana na forum ma obowiązek przedstawić się w dziale „Powitalnia” według określonego tam wzoru.


1. Zarejestrowany Użytkownik, podając dane osobowe w formularzu rejestracyjnym:
- oświadcza, że są one zgodne z prawdą,
- wyraża zgodę na przetwarzanie tych danych (stosownie do ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 1997 r., nr 133, poz. 883 ze zm.)
- Każdy Zarejestrowany Użytkownik ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, a także prawo ich zmiany i żądania ich usunięcia. W tym celu należy dokonać zmiany w panelu użytkownika lub skontaktować się z Administratorem forum (Czabi - PW lub mailem: polnocnyregiment@wp.pl )

2.Sztab - są to Moderatorzy, Dowódcy poszczególnych grup będących w P.R
( Kermit,Zięba,Wikary,Macias ) i Administrator ( Czabi ) którzy pilnują porządku i przestrzegania podpunktów regulaminu.

Na forum istnieją takie grupy jak: Sztab, Avilo, Baltic Airsoft, Never Fail, Rekruci i Przyjaciele, każdy kto się zarejestruje i przedstawi zostanie przydzielony do odpowiedniej grupy za wcześniejszą zgodą Sztabu.


Rejestrując się na forum P.R akceptujesz powyższy regulamin. W przypadku nie dostosowania się do regulaminu Moderatorzy i Administrator mają możliwość wystawiania ostrzeżeń które kończą się zablokowaniem możliwości pisania postów, zawieszeniem czasowym bądź zbanowaniem użytkownika.

Zablokowanie możliwości pisania postów na okres 14dni po uzyskaniu ostrzeżeń: 3

Zablokowanie możliwości wejścia na forum na okres 40dni po uzyskaniu ostrzeżeń: 5

Zbanowanie użytkownika jest to decyzja Ekipy forum, Moderatorów i Administratora.

- Wszystkie ostrzeżenia każdego użytkownika forum wygasają po okresie 80dni.
03-07-2013, 17:32